CBD - Stiati ca?

CBD Funhouse realizează primul studiu online

Articolul de astăzi va avea un conținut aparte, nu va fi unul informativ, ci unul care vă poate conecta mai mult cu brandul nostru CBD Funhouse. Astăzi este despre fondatoarea acestui concept, despre omul care investește, muncește, oferă și luptă pentru a crea și a susține un produs indispensabil, ce aduce un plus pentru calitatea vieții și a sănătății celor din România și nu numai.

 

Ea însăși este absolventă a Facultății de Economie și Administrarea Afacerilor din cadrul Universității Al. I. Cuza, cu specializare marketing. Ce o recomandă și mai mult este experiența vastă (de peste 10 ani) în conducerea unui business de succes din Ibiza. Loredana Handuc este o persoana ce are multe de spus și de povestit, iar în articolul de azi vom vorbi despre modul în care ea a împărtășit experiența și pașii construirii unui brand ca CBD Funhouse cu viitorii marketeri ai tării, din cadrul aceleiași facultăți absolvite de ea. Vezi povestea aici.

   

Actualii studenți în anul 3, viitori antreprenori și ambasadori ai creativității au avut ocazia să participe la un seminar condus de Hopșa Eliza, doctorand al SDEAA și prof. asociat la catedra de Marketing FEAA, unde antreprenorul Loredana Handuc le-a oferit informații despre start-up-ul CBD Funhouse pentru a studia diversele problemele întâmpinate și pentru a veni cu soluții pentru acestea, prin intermediul unei planificări de marketing ca proiect final. Astfel, Loredana a reușit să mobilizeze studenții și să organizeze un prim studiu realizat in mediul online, în grupurile de facebook de unde fac parte diverșii consumatori de produse cu CBD.

În acest seminar destul de complex și deschis, Loredana le-a povestit studenților despre noul său brand și impedimentele întâlnite ( probleme reale ce și-au făcut apariția la început de drum), iar task-ul viitorilor antreprenori a fost acela de a studia nu numai posibilitățile legislative, dar și moduri inedite prin care afacerea poate fi promovată și dezvoltată:

CBD Funhouse este un concept ieșit din tipare pentru piața din România, cu posibilități total diferite față de cele întâlnite în Ibiza. Dacă acolo modul de evoluție a acestui tip de business a fost constant, natural și rapid, în România e mai dificil din cauza legislației instabile și a lipsei informației către publicul larg. Produsele noastre pe bază de CBD au toate calitățile necesare să se poziționeze în top, fiind produse premium, naturale, conforme legii (nu conțin THC), provenit de la cei mai buni furnizori din Germania, testat la laboratoare terte, deci, o inovație pentru cei care vor un bonus de sănătate. Îmi doresc ca noua generație de antreprenori să dea frâu liber creativității, să aibă curajul sa fie pionieri în domenii neexploatate încă în România și îi încurajez să nu renunțe chiar dacă pe parcurs vor întâmpina neprevăzutul. În cazul meu, ține de legislație și promovare, dar asta nu m-a făcut să renunț la visul meu.” (Loredana Handuc)

Astfel, toate proiectele au avut o tema comuna și anume găsirea unor soluții pentru impedimentele întâlnite de un start-up precum CBD Funhouse. De asemenea, fiecare proiect a trebuit să atingă următoarele puncte:

-prezentarea firmei

-macromediu

-micromediu

-analiza de marketing a firmei

-analiza SWOT

-raport de cercetare

-planificare de marketing

Domeniul și perspectivele legislative au fost studiate intens, precum și piața care nu este deloc simplă în România atunci când vorbim de o ramura slab dezvoltată cum e CBD-ul. Studenții au reușit să realizeze proiecte la nivel înalt, care au atins multe dintre strategiile deja folosite de CBD Funhouse, însă două dintre acestea s-au evidențiat în mod special prin abordare și propuneri inovatoare.

Echipa cu rezultatul cel mai bun este formată din două tinere viitoare antreprenoare de succes, Florea Irina Georgiana și Savinescu Elena Beatrice.

Proiectul s-a bazat pe analiza legislativă a pieței pentru produsele specifice firmei- legislație națională și UE, dar și pe analiza lucrurilor permise/interzise într-un business de acest tip.

Pe lângă reaserch-ul aprofundat pe partea legislativă, în proiect s-a prezentat un studiu detaliat legat de mediul social al firmei. Piața a fost segmentată în funcție de vârstă, venit și probleme de sănătate și s-a realizat o analiză amănunțită a concurenței, precum și a comportamentului clienților acestora.

Poate cea mai inovativă propunere a acestui proiect a fost administrarea unui canal de YouTube prin care brandul ar putea informa potențialii clienți despre produse, legalitate și multe alte curiozități.

“Proiect de dezvoltare la nivel național pe o perioadă de 1-2 ani” a impresionat de asemenea antreprenorul invitat la seminarul de marketing, fiind realizat de către Cristian Vîrtosu, Petru Moisuc, Laura-Andreea Lupu și Mădălina Iuliana Plian.

Aceștia au prezentat un bun research pe mediu politic-legislativ, actualizat la zi. Din acest proiect am aflat lucruri precum frecvența de cumpărare a produselor cu CBD, prețul psihologic considerat pentru uleiuri și produse cu CBD, de unde este achiziționat produsul, criterii de decizie în procesul de cumpărare, sursele de informare și beneficiile așteptate.

Propunerea care a atras atenția a fost participarea la târguri și expoziții organizate în România care susțin aceste tipuri de afaceri și le pot oferi un plus de vizibilitate și expunere. 

De asemenea, au sugerat aplicarea direct pe teren în fața magazinelor proprii a chestionarelor provenite din studiul realizat în mediul online de către echipe. Chestionarul a reușit să dezvăluie și următorul oraș în care CBD Funhouse ar trebui să se extindă.

Eliza Hopșa, coordonatoarea seminarului,  a fost și ea impresionată de proiectele studenților săi, precum și de prezența fondatoarei brandului CBD Funhouse: “ Loredana Handuc (…) este alături de studenții mei de anul acesta pentru a împărtăși experiența de antreprenor, dar totodată – și ceea ce mă încântă pe mine cel mai tare, ca fostă ALUMNI FEAA. (…). Business-ul pe care îl deține i se potrivește mănușă și dacă este să fac o urare unui actual student- viitor antreprenor, ar fi să își găsească un business pentru care să fie la fel de pasionat ca ea și imaginea lui, stilul personal să se reflecte în imaginea afacerii- la fel cum CBD Funhouse este fără doar și poate amprenta și munca de o viață a prietenei mele, Loredana.”

La final, Loredana și-a propus să implementeze propunerile și rezultatele studiilor prin ofereirea unu internship la CBD Funhouse pentru cele două echipe câștigătoare, internship ce îi va putea ajuta să își înceapă cariera în marketing.

 

 

Facebook: https://www.facebook.com/cbdfunhousero/

Instagram: https://www.instagram.com/cbdfunhouse/

Related Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *