CBD - Stiati ca?

CBD Funhouse realizeaza primul studiu online

Articolul de astazi va avea un continut aparte, nu va fi unul informativ, ci unul care va poate conecta mai mult cu brandul nostru CBD Funhouse. Astazi este despre fondatoarea acestui concept, despre omul care investeste, munceste, ofera si lupta pentru a crea si a sustine un produs indispensabil, ce aduce un plus pentru calitatea vietii si a sanatatii celor din Romania si nu numai.

 

Ea insasi este absolventa a Facultatii de Economie si Administrare a afacerilor din cadrul universitatii Al. I. Cuza, cu specializare marketing. Ce o recomanda si mai mult este experienta vasta (de peste 10 ani) in conducerea unui business de succes din Ibiza. Loredana Handuc este o persoana ce are multe de spus si de impartasit, iar in articolul de azi vom vorbi despre modul in care ea a impartasit experienta si pasii construirii unui brand ca CBD Funhouse cu viitorii marketeri ai tarii, din cadrul aceleiasi facultati absolvite de ea. Vezi povestea aici.

   

Actualii studenti in anul 3, viitori antreprenori si ambasadori ai creativitatii au avut ocazia sa participe la un seminar condus de Hopsa Eliza, doctorand al SDEAA si prof. asociat la catedra de Marketing FEAA, unde antreprenorul Loredana Handuc le-a oferit informatii despre start-upul CBD Funhouse pentru a studia diversele problemele intampinate si pentru a veni cu solutii pentru acestea ,prin intermediul unei planificari de marketing ca proiect final. Astfel, Loredana a reusit sa mobilizeze studentii si sa organizeze un prim studiu realizat in mediul online, in grupurile de facebook de unde fac parte diversii consumatori de produse cu CBD.

In acest seminar destul de complex si deschis, Loredana le-a povestit studentilor despre noul sau brand si impedimentele intalnite ( probleme reale ce si-au facut aparitia la inceput de drum ), iar task-ul viitorilor antreprenori a fost acela de a studia nu numai posibilitatile legislative dar si moduri inedite prin care afacerea poate fi promovata si dezvoltata:

“CBD Funhouse este un concept iesit din tipare pentru piata din Romania, cu posibilitati total diferite fata de cele intalnite in Ibiza. Daca acolo modul de evolutie a acestui tip de business a fost constant, natural si rapid, in Romania e mai dificil din cauza legislatiei instabile si a lipsei informatiei catre publicul larg. Produsele noastre pe baza de CBD au toate calitatile necesare sa se pozitioneze in top, fiind produse premium, naturale, conforme legii (nu contin THC), provenit de la cei mai buni furnizori din Germania, testat la laboratoare terte, deci, o inovatie pentru cei care vor un bonus de sanatate. Imi doresc ca noua generatie de antreprenori sa lase frau liber creativitatii, sa aiba curajul sa fie pionieri in domenii neexploatate inca in Romania, si ii incurajez sa nu renunte chiar daca pe parcurs vor intampina neprevazutul. In cazul meu tine de legislatie si promovare, dar asta nu m-a facut sa renunt la visul meu.” (Loredana Handuc)

 

 

Astfel, toate proiectele au avut o tema comuna si anume gasirea unor solutii pentru impedimentele intalnite de un start-up precum CBD Funhouse. De asemenea, fiecare proiect a trebuit sa atinga urmatoarele puncte:

-prezentarea firmei

-macromediu

-micromediu

-analiza de marketing a firmei

-analiza SWOT

-raport de cercetare

-planificare de marketing

Domeniul si perspectivele legislative au fost studiate intens, precum si piata care nu este deloc simpla in Romania atunci cand vorbim de o ramura slab dezvoltata ca CBD-ul. Studentii au reusit sa realizeze proiecte la nivel inalt care au atins multe dintre strategiile deja folosite de CBD Funhouse, insa doua dintre acestea s-au evidentiat in mod special prin abordare si propuneri inovatoare.

Echipa cu rezultatul cel mai bun este format din doua tinere viitoare antreprenoare de succes, Florea Irina Georgiana si Savinescu Elena Beatrice.

Proiectul s-a bazat pe analiza legislativa a pietei pentru produsele specifice firmei-legislatie nationala si UE, dar si pe analiza lucrurilor permise/interzise intr-un business de acest tip.

Pe langa reaserch-ul aprofundat pe partea legislativa, in proiect s-a prezentat un studiu detaliat legat de mediul social al firmei. Piata a fost segmentata in functie de varsta, venit si probleme de sanatate si s-a realizat o analiza amanuntita a concurentei precum si a comportamentului clientilor acestora.

Poate cea mai inovativa propunere a acestui proiect fost administrarea unui canal de You Tube prin care brandul ar putea informa potentialii consumatori despre produse, legalitate si orice alte curiozitati.

 

“Proiect de dezvoltare la nivel national pe o perioada de 1-2 ani” a impresionat de asemenea antreprenorul invitat la seminarul de marketing, fiind realizat de catre Cristian Vîrtosu, Petru Moisuc,Laura-Andreea Lupu si Madalina Iuliana Plian.

Acestia au prezentat un bun research pe mediu politic-legislativ, actualizat la zi. Din acest proiect am aflat lucruri precum frecventa de cumparare a produselor cu CBD, pretul psihologic considerat pentru uleiuri si produse cu CBD, de unde este achizitionat produsul, criterii de decizie in procesul de cumparare, sursele de informare si beneficiile asteptate.

Propunerea care a atras atentia a fost participarea la targuri si expozitii organizate in Romania care sustin aceste tipuri de afaceri si le pot oferi un plus de vizibilitate si expunere. 

De asemenea, au sugerat aplicarea direct pe teren in fata magazinelor proprii a chestionarelor provenite din studiul realizat in mediul online de catre echipe. Chestionarul a reusit sa dezvaluie si urmatorul oras in care CBD Funhouse ar trebui sa se extinda.

Eliza Hopsa, coordonatoarea seminarului,  a fost si ea impresionata de proiectele studentilor sai precum si de prezenta fondatoarei brandului CBD Funhouse: “ Loredana Handuc (…) este alaturi de studentii mei de anul acesta pentru a impartasi experienta de antreprenor, dar totodata – si ceea ce ma incanta pe mine cel mai tare, ca este fosta ALUMNI FEAA. (…). Business-ul pe care il detine i se potriveste manusa si daca este sa fac o urare unui actual student- viitor antreprenor, ar fi sa isi gaseasca un business pentru care sa fie la fel de pasionati ca ea si imaginea ei, stilul personal sa reflecte in imaginea afacerii- la fel cum CBD Funhouse este fara doar si poate amprenta si munca de o viata a prietenei mele Loredana.”

La final, Loredana si-a propus sa implementeze propunerile si rezultatele studiilor prin ofereirea unu internship la CBD Funhouse pentru cele doua echipe castigatoare, intenship ce ii va putea ajuta sa isi inceapa cariera in marketing.

 

Instagram: https://www.instagram.com/cbdfunhouse/

 

Related Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *